Jag är kär.

Jag har gått och blivit kär. I en röst. Ska jag vara helt ärlig så är de flera röster som jag är kär i. Men denna är fin, den tillhör Montt Mardié (har inte lärt mig lägga upp youtube länkar så ni får lov att använda era egna fingrar om ni orkar och leta upp han på tuben). Han/de sjunger amerikanska låtar på svenska, låter hel knepigt men de är rätt fint ändå. Eller.. Hans röst är fin! Och jag är på ett lugna-favoriter humör idag så då passar hans lugna låtar.

Någon annan person med en otroooligt härlig röst är Corey Taylor, sångaren i Slipknot och Stone Sour. HANS röst är sjukt sexig. Inte när han growlar eller skrik-sjunger, men när han sjunger ballader och pratar. OMG. Han har en sån där hes röst, ja det säger ju rätt mycket. Tycker jag i alla fall.

... Okej, jag tar tillbaka de där om Corey Taylor lite. Hans röst va bara sexig när han var med i NY Ink :( I andra intervjuer va han inte lika het, hehe. Så kolla NY Ink avsnittet så förstår ni va ja menar!! Mummmma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0