Jag vill väldigt mycket

Jag tror jag har lite trädgårn abstinens. Har inte varit där på evigheters evigheter! Men jag tror att om jag slutar tjöta om det så kommer jag dit, så nu slutar jag prata om det!
Annars då.. Idag är det fredag, men jag vet inte vad för slags fredag. Det känns inte som en spontanfredag då ja inte har något att göra ikväll, men om ja får något att göra så blir de spontanfredag. Just nu lutar det mest mot tråk-fredag. Hede-gänget ska lana (vill inte åka dit, har ingen data och jag spelar inget spel) andra svarar inte, andra vill inte gå ut (hehe jag vill faktiskt lite till trädgårn..) och jag är allmänt kluven inför kvällen. Jag är öppen till förslag i alla fall! Lugna som vilda. Heroes needed, please apply.

ELLER.. Jag kan åka till min släktings hus och vara där! Oh, jag är så smart. Min släkting är utomlands så ska ändå vara där och ta hand om stället lite. Oc då kan ja ju alltid se ifall nån vill hålla mig sällskap. Ibland är jag allt bra smart :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0