Jobbar på min läxa.

Yapp, trodde aldrig att jag skulle behöva göra några fler läxor efter studenten, men ack och ve så fel jag hade. Har fått en läxa av min jobbcoach att göra om mitt personliga brev. Lätt som en plätt enligt vissa, men jag tror nog att jag har tråkighets-AD/HD. När jag måste göra tråkiga saker, typ sätta mig ner och koncentrera mig på något, då kan jag absolut inte koncentrera mig alls. Jag tänker på allt annat än det ja ska tänka på! Samma sak med att titta på film, har jättesvårt för att sitta ner och titta på en hel film själv, blir så himlans rastlös. Är jag med någon och tittar på film då går det bättre, för då kan ja ju prata ut min rastlöshet under filmen!
Och nej det är säkert inte rätt symptom för AD/HD men jag bara skojar lite så att ingen tar detta på alldeles för stort allvar.

NU måste jag återgå till min läxa. Ha det fint alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0