Jobbcoach

Precis hemkommen efter mitt första möte med min jobbcoach. Hittade henne när ja var på arbetsförmedlingen häromdagen då hon berättade att hon hade ett erbjudande med tre månaders gratis jobbcoaching. Tog denna möjligheten direkt, och fan va roligt det var! En trevlig kvinna som gav mig en himlans massa bra tips. Hon är vattuman (precis som jag) så vi passar perfekt ihop. 
Har fått lite läxor och ska ringa till ett jobb på måndag, så nu börjar mitt liv på riktigt! Hade ett långt och skönt sommarlov som verkligen behövdes efter 13 år i skolan, men nu börjar den nya delen i mitt liv. Ska bli så sjukt roligt och jag ser verkligen fram emot att få börja leva - på riktigt.

Nu ska jag fortsätta titta på min nya favorit serie Awkward, en ny MTV serie. Inte världens bästa serie kanske men den har min humor i alla fall. Ha en bra dag alla glada, det ska jag ha i alla fall! :D


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv; na, han var ju helt klart snyggare när han var yngre. Men tycker att han är ganska het nu med ;)

2011-09-15 @ 15:33:18
URL: http://comeatmebro.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0