Lista (som jag har stulit, shame on me)

Vad är den äckligaste mat du vet?
Potatis och fläsk med någon vit sås. BLÄÄÄÄÄ.


Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
1, Att jag ens fick ett jobb
2, Att jag fick höra så många roliga saker från de gamla (ålderdomshems jobb på demensavdelningen)
3, Att jag ens vågade göra allt skitjobb (bokstavligt talat)
...... Kan inte komma på mera :))))


Jag kan ångra att jag slösat onödig tid med människor som inte förtjänat det. Men jag ångrar i stort sett ingenting för då hade jag aldrig hamnat där jag är idag och jag hade nog aldrig blivit den människan jag är nu.


Att jag har legat med en människa jag aldrig har träffat. OCH sjungt för honom!! Jag sjunger aaaaldrig för människor. Om jag inte är under alkoholens påverkan, då händer det att jag sjunger.


Vilket är
ditt dyraste klädesplagg?
Hmm.... Jag har ingen aning då jag är snål som satan. Men de ligger inte över tusenlappen i alla fall.


Har du någon oanad talang?
Nej. De flesta vet nog om mina talanger.  


Vad gjorde du i helgen?
Fredag - Krogen med det kära hede gänget
Lördag - Borås djurpark med Jessa och Victor
Söndag - Sov. Nästan hela dagen.


Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
1, söka lite jobb
2, söka lite mera jobb och skriva lite personligt brev
3, städa klart rummet
4, träna
5, vara glad över det livet jag har

GUD VILKET JOBBIGT LIV JAG HAR. NOT ;)



Vad har du på dig just nu?
Ett linne och trosor. Dags att sova snart!


Senaste låt du lyssnade på?

don't you forgett about me - simple minds


Bästa skönhetsknep?
Tvätta ansiktet morgon och kväll, hårinpackning (eller tona håret, håret blir silkeslent PLUS att du får en ny hårfärg på köpet)


Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Den lite halv/hel rockiga stilen. OMG säger jag bara! Men en vanlig jeans och snygg tischa funkar också.. OCH ARBETSBYXOR FFS. 


Och fulast?
Såna där fula jeans som de har satt uppe i midjan och som bara är helt raka. Usch. uschuschusch! Jeansen ska hänga lite! Man ska kunna se pillingarna. 


Vem saknar du?
Saknar inte någon speciell men saknar väl att krama om någon om natten.


Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Får ångest av såna frågor, jag önskar mig så himlans mycket. Men jag önskar väl att jag kommer att få vara lycklig i hela mitt liv.


Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Mamma, mormor, min ena moster och en av mina kusiner. Det är fyra pers men alla inspirerar mig minst lika mycket.


Bästa filmen nånsin?
Finns för många bra filmer för att svara på det. 



Bästa boken nånsin?
Måååånga där med. Men den senaste som fick mig att fastna var "En dag" HATAR SLUTET men boken var ändå bra. 


Vilka tidningar läser du?
Aftonbladet, ELLE, och lite dagstidningar ibland. Men inget slår ju SE&HÖR. 


Vad önskar du att du var bättre på?
Träna och tålamod.


Är du religiös?
Nej.


Vad är din största rädsla?
Att dö. Vill inte försvinna ifrån alla och jag vill hinna leva innan jag lämnar livet på jorden. 


Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Har fått höra både det ena och de andra elaka saker som finns att höra. Kan inte komma på något som är elakast dock. Utanförskapet har väl varit det värsta så orden har egentligen ingen betydelse, inte för mig i alla fall.


Vilka personer betyder mest i ditt liv?
Min familj!


Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Vågar man skriva det här? Tänk så snor någon det?? Nej, jag vågar inte, mitt flicknamn är det finaste någonsin och det ska ja behålla själv! Men pojknamn har ja inte bestämt ännu (har ingen brådska liksom). Men de blir väl Daniel eller något annat liknande :)



Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
En mustang.



De tre finaste sms du fått i år?
Hm. Tveksamt på att jag har fått några såna, Möjligtvis från mitt ex, men det räknas inte längre tycker jag.

Vad ångrar du i livet (om något)?

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
VARMA KLÄDER.


Kommentarer
Postat av: Sandra Moberg

Håller inte med dig på den första, de e ju de goaste som finns typ! förutom lax då ;)

2011-09-07 @ 10:51:05
URL: http://sandramooberg.blogg.se/
Postat av: sofie

legat m ngn du aldrig träffat?

2011-09-08 @ 15:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0