Lycklig.

Jag må inte ha fått min spontanfredag, men jag fick mig en spontanlördag istället! Planen var att bowla, så innan det hängde vi i ishockeyhallens café där sandra skulle jobba för kvällen. Hennes medarbetare dök aldrig och vips! Så fick jag vara Sandras arbetskamrat för kvällen :D Jag tjänar hellre pengar än spenderar dem i dessa tider, och detta var i alla fall väldigt skojigt! Efter jobbet hade vi planerat en utgång så jag, sandra, philip och robin gick till pianobaren i kungsbacka för att röja. Ja, vi var väl där i en timma ungefär sen tog våran utgång slut, hihi. Men jag hade trevligt ändå med mina fina vänner!

Nu sitter jag här denna söndagskväll och är jättetrött. Ska se om det inte blir några avsnitt Big Bang Theory innan jag somnar. Slutligen vill jag bara få fram att jag är så otroligt glad för det livet jag har, skulle aldrig byta ut det mot något annat. Livet går äntligen i rätt riktining och ja, jag har bara en sån härlig känsla i magen idag. Samtidigt är de en bitterljuv känsla, men allra mest är känslan ljuv. Blir nog lite spotify på det här så blir lyckan total. Att musik kan göra så mycket. Hade aldrig klarat mig utan musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0