MISSION ACCOPLISCH!

Efter ca 4 år är mitt rum ÄNTLIGEN färdig möblerat, med alla hyllor och tavlor och som pricken över i:et är det dessutom städat. Det är inte varje dag mitt rum ser ut såhär kan ja berätta. Här får ni rykande färska bilder på mitt rum. Så färska att de inte ens har hunnit bli redigerade. (så jag ursäktar redan nu om ljuset ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig men jag har inte tid att redigera just nu och ja är alldeles för exalterad för att vilja vänta med att lägga ut bilderna, hehe).


För en gångs skull känns mitt rum verkligen som mitt egna rum. Den visar verkligen min stil tycker jag. Och som ni ser så finns Metallica med på varenda bild, hihi. Första bilden är GT med Metallica som framsida som jag har ramat in + mina Metallica dvd:er som står i hyllan, andra är det min tröja jag köpte på konserten, tredje, ja ni ser ju planschen och sista bilden ser man planschen igen. Syns inte alls att jag gillar Metallica, inte alls ;)
Jaja, en nöjd tjej ska nu göra sig i ordning och sen åka och hämta sin lön, sen ska hon vara frisörassistent! Ha en bra dag alla glada för det ska jaaag haaa!

Kommentarer
Postat av: Sandra Moberg

Awesome! gillar ditt överkast/örngott as snyggt! Fan va stort rum du har Sanna! Jättenice blev de!

2011-09-21 @ 13:58:02
URL: http://sandramooberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0