Operation: Möblera färdigt rummet

Hej alla gladaaaa. Städar mitt rum - igen. För typ trehundrasjuttiofemte gången denna månaden. Mitt rum är nämligen ett evighetsprojekt, det blir aalldriig klart. Men idag är målet faktiskt att de ska bli helt klart, det vill säga färdigmöblerat, rent och snyggt! Har bott i mitt rum i.. tre-fyra år nu (jag är den i familjen som har bytt rum flest gånger, 5 olika rum för att vara exakt), men detta rummet har liksom aldrig blivit helt klart. MEN IDAG SKA DET SKE. Nu håller vi alla tummar att ingenting annat kommer och stör mig.
Om rummet blir riktigt fint kanske jag till och med lägger ut lite bilder på det. Kan redan nu avslöja att rummet går i svart/vitt med inslag av lite färg på all min skit, plus att Metallica är ett genomgående tema som man finner lite överallt.

p.s, Vääärldens snällaste mammis har lovat att köpa en Metallica plansch till mig. Om jag blev glad?? Har redan två, varan en har råkar ut för kidnappning och hålls som gisslan hos min lillasyster.. Finns inte mycket hopp kvar om att få återse den planchen... Meeen som sagt, snällaste mamma ska köpa en ny till mig. GLAD TJEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0