Operation: Städa rummet - Accoplished!

Si sådär en vecka tog det mig att städa mitt lilla rum. Fast det är fortfarande inte helt klart. Ska hänga upp lite hyllor och plocka undan lite krimskrams, nåväl. Har sprungit runt i stan med mammis idag och gjort lite ärenden, livet börjar luta lite åt rätt riktning. Har väl inte så mycket mer att säga denna kväll. Har bunkrat upp senaste True blood avsnittet och efter det ett avsnitt av Glee så att ja inte behöver tänka på vampyrer som suger blod det sista jag gör innan jag somnar! Ni vet väl att det sista man tänker på innan man somnar brukar man drömma om?


Glad tjej i sitt ny-möblerade rum med sin säng i sitt favorithörn i rummet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0