Planer inför morgondagen

Nu har jag av en händelse vänt på mitt dygn igen, vilket gör mig lite orolig. Ska nämligen befinna mig på trafikskolan för min körlektion i morgon kl 08.55. Ja ska alltså behöve gå upp 06.45 för att hinna med bussen en timme senare. OMG hur ska detta gå?? Har inte behövt gå upp så tidigt sen.. Studenten faktiskt! Så ja, det blir en utmaning.

Nej då, det kommer gå fint, har ställt in flera alarm i rad så jag lär nog vakna till sist. Så ja, körlektion i morgon, sen övningsköra med pappa hem, sen ta en PW resten av dagen för att sedan träffa lite vänner och gå till STICKY FINGERS! Oboy, de va längesedan jag var där minsann. Men jag är så galet fest-dans-drick-tjötamedfolk sugen så de kommer förhoppningsvis bli kul. *håller alla tummarna att det verkligen blir av nu också*, planer brukar alltid ändras när jag har skrivit dem här, så ja, vi håller tummisarna.

Sen fredag morgon ska ja åka med och hämta älsklingssläkten på flygplatsen! Ojojoj som jag har längtat efter dem! Tre veckor är fan inte att leka med..
Sen på kvällen om jag är fit for foght igen så blir det kaaanske älsklingsträdgårn. Men vi får se. Måste ju hitta ett entourage att ta med mig, tråkigt att gå själv liksom.

Nu blir det lite Awkward och BBT, sen förhoppningsvis så kommer jag att somna. Nattinatti alla, sov gott för det ska jag (förhoppningsvis) göra!

En bild som får mig att minnas den där morgonen. Passade min släktings hus och bara låg där i hängmattan och hade det så stört härligt. Nästa sommar ska jag lätt ligga där igen och ta en ny bild, och må precis lika bra (om inte bättre) som jag gjorde i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0