SMS



Vaknade i morse av att jag fick ett sms. Jag förstod direkt vem det var i från och jag såg fram emot att få läsa det. Dock visste jag också att det var sjukt tidigt på morgon, kring sex-tiden så ville inte öppna ögonen och läsa det utan tänkte sova vidare. Hade svårt att sova, ville så gärna läsa det smset från just den personen! Halv-sovandes hittade jag på vad det skulle stå i smset, och tillslut så somnade jag. När jag sen vaknade av alarmet var jag sjukt ivrig och lääängtade som en galning att få läsa det..... Tror ni inte att ja har fått sms från någon helt annan person än den jag ville!? Just my luck säger jag bara.

Men inte för det, jag är glad att jag får sms oavsett vem det är i från. Men från vissa människor pirrar de bara lite extra i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0