Trams och flams

Hej alla gladaaa!
Har som vanligt inget direkt vettigt att berätta här, skriver mest för att ja vill skriva av mig lite skit, onödig sådan. Eller egoistisk sådan, men vafan, min blogg och jag skriver vad jag vill :D

Idag var jag på körskolan och va på en informationslektion, blev genast mycket mera pepp på att ta körkort, har varit helseg när det gäller livet, det har legat på paus men nu har jag börjat trycka på play lite långsamt. I alla fall, målet är att ta körkortet innan nyår. I och med att jag har all tid i världen så kommer jag förmodligen lyckas med det målet också. TIME WILL TELL!

Ja.... Sen har jag inget mer jag vill förmedla. Tror jag. Så jag antar att de var allt för idag. Tjingeling!

Titta vilken liiiiiten trollunge ja hittade i arkivet. Nu är hon ingen liten trollunge längre utan en stor vovve. :') Mamma hjärtat blöder lite när ja ser hur mycke hon har växt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0