TUMME NER

Nu kommer ett litet negativt inlägg från min sida, men ibland behöver man ventilera sig lite grann.

Dagens positiva - I morgon är de spontanfredag och Trädgårn (HAPPYFACE!!)
Dagens negativa - Bara jag vill till trädgårn... typ.

Känn min frusteration!! Har velat gå dit i flera veckor men jag är också den enda som vill gå dit. Så himlans irriterande. Får sätta in en kontaktannons i tidningen "En 19 år danssugen tjej söker sällskap till nattklubben trädgårn, du ska tycka om att gå till trädgårn och att tjöta, festa, dansa och ragga på söta killar".............................


Hm, ja ska nog inte säga någonting. Fick precis ett lovande sms om att de kanske blir trädgårn i morgon trots allt. JAG ÅTERKOMMER.


Kommentarer
Postat av: jennifer

tack sanna :D

jag tror inte jag kan hänga med, har vart sjuk sen i måndags, och har fått feber nu också. Har fått det min bror hade, och han var sjuk i typ tre veckor.. hoppas verkligen inte att det är så i mitt fall. Ville verkligen gå ut ikväll, men känner att jag kommer vara astråkig när jag har feber och grejer :(

2011-09-02 @ 11:11:24
URL: http://comeatmebro.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0